Kontakta oss
E-post:
info@twear.se
Ange alltid ditt ordernummer eller den e-postadress du använde om det gäller redan lagd beställning.
Vi svara på alla frågor som rör köp/beställning inom 24 timmar.
Postadress:
T-wear.se / Lardh AB
Box 11
692 21 KUMLA
Org.nr. 556854-5064.
Jag vill skicka tillbaka, hur gör jag?
Det är enkelt. Kontakta oss via e-post info@twear.se och meddela vilka varor du vill skicka tillbaka. Vi återkommer då med en förbetald retursedel som du skriver ut och tejpar fast på din påse för att sedan lämna hos Postnord eller dbSchenker. Om du inte har möjlighet att skriva ut returfraktsedeln skickar vi den såklart med post istället. Kostnaden för returen är SEK 60.00 och regleras i samband med ev återbetalning. Återbetalningar hanteras alltid av Klarna.
Tänk på att en vara som har tryckts med till exempel ett namn inte innefattas av returrätten och kan därför inte skickas tillbaka på öppet köp.
Hinner jag få min beställning före helgen?
Det beror på hur hög belastning vi har i tryckeriet och på lagret. Om det är viktigt att du får din leverans före ett särskilt datum, hör av dig till oss via mail så brukar vi kunna lösa det.
Jag angav fel adress, kan jag ändra den själv?
Nej, du kan inte ändra adressen själv på en redan lagd order. Maila din adressändring till info@twear.se
Mitt SMS har kommit bort, kan jag få ett nytt?
Nej, vi kan inte skicka ett nytt SMS. Du kan antingen vänta på påminnelsen eller maila oss info@twear.se så skickar via aviseringen via e-post istället.
Jag har tappat bort min faktura, kan jag få en ny?
Javisst. För att snabbast möjligt få veta betalningsinformationen kan du logga in på www.klarna.se med hjälp av BankID och ladda ner en fakturakopia. Alternativt kan du kontakta Klarna på telefon 08-120 120 00 e-post: info@klarna.se.
Kan jag ändra min beställning?
Ja, om vi inte hunnit skicka din beställning kan du självklart ändra den. Maila oss info@twear.se
En produkt var trasig när jag fick den, vad gör jag nu?
Kontakta oss via e-post info@twear.se
Vi behöver ditt ordernummer samt vilken/vilka produkter som är skadade.
Skicka inte tillbaka en reklamation utan att först ha kontaktat oss.
Jag vill reklamera en produkt som gått sönder, hur gör jag?
En produkt saknades i mitt paket, varför?
Om en produkt är restnoterad eller slutsåld ska det finnas ett meddelande om det i paketet. Vid slutförsäljning har vi också meddelat dig via e-post. Restordrar skickas helt utan kostnad så fort som möjligt.
Om en produkt saknas men ändå finns med på din följesedel/kvitto eller om du fått fel produkt har vi helt enkelt gjort fel och då måste du kontakta oss via e-post info@twear.se så ordnar vi det.