Hoppa ner till innehållet.
Meny

Kontakta oss

E-post:
info@twear.se

Ange alltid ditt ordernummer eller den e-postadress du använde vid beställningen om det gäller en redan lagd order.
Vi svarar på alla frågor som rör köp och beställningar inom 24 timmar.

Postadress:
T-wear.se / Lardh AB
692 36 KUMLA

Org.nr. 556854-5064.

Jag vill skicka tillbaka, hur gör jag?

Det är enkelt. Kontakta oss via e-post på info@twear.se och ange vilka varor du önskar returnera. Vi återkommer då med instruktioner för hur du ska gå tillväga. Observera att returfraktkostnaden vid öppet köp bekostas av dig. Återbetalningar hanteras av Klarna.
Tänk på att varor som har tryckts med till exempel ett namn inte omfattas av returrätten och därför inte kan returneras på öppet köp.


Hinner jag få min beställning före helgen?

Det beror på hur hög belastning vi har i tryckeriet och på lagret. Om det är viktigt att du får din leverans före ett särskilt datum, vänligen kontakta oss via e-post så ska vi göra vårt bästa för att lösa det.


Jag angav fel adress, kan jag ändra den själv?

Nej, du kan inte ändra adressen själv på en redan lagd order. Maila din adressändring till info@twear.se

Mitt SMS har kommit bort, kan jag få ett nytt?

Nej, vi kan inte skicka ett nytt SMS. Du kan antingen vänta på påminnelsen eller maila oss info@twear.se så skickar via aviseringen via e-post istället.

Jag har tappat bort min faktura, kan jag få en ny?

Javisst. För att snabbast möjligt få veta betalningsinformationen kan du logga in på www.klarna.se med hjälp av BankID och ladda ner en fakturakopia. Alternativt kan du kontakta Klarna på telefon 08-120 120 00 e-post: info@klarna.se.

Kan jag ändra min beställning?

Ja, om vi inte hunnit skicka din beställning kan du självklart ändra den. Maila oss info@twear.se

En produkt var trasig när jag fick den, vad gör jag nu?

Kontakta oss via e-post info@twear.se
Vi behöver ditt ordernummer samt information om vilken eller vilka produkter som är skadade. Skicka inte tillbaka en reklamation utan att först ha kontaktat oss.


Jag vill reklamera en produkt som gått sönder, hur gör jag?

Kontakta alltid oss via e-post på info@twear.se när du vill reklamera en vara. Vi behöver ditt ordernummer, vilket står på fraktsedeln som är tejpad på påsen som din beställning levererades i, samt i det mejl du fick i samband med din beställning. Skicka INTE tillbaka en trasig produkt utan att först ha pratat med oss. Läs mer..


En produkt saknades i mitt paket, varför?

Om en produkt är restnoterad eller slutsåld ska det finnas ett meddelande om det i paketet. Vid slutförsäljning har vi också meddelat dig via e-post. Restordrar skickas helt utan kostnad så fort som möjligt.
Om en produkt saknas men ändå finns med på din följesedel/kvitto eller om du fått fel produkt har vi helt enkelt gjort fel och då måste du kontakta oss via e-post info@twear.se så ordnar vi det.